Saturday 30 November 2013

~ Thankful~

Hello again peeps..


What a tiring day i had today. I was enjoying my 1st basic cupcake class for the beginner. Had so much fun with all the students and i was happy because i can share something that i know with other people. Org kata bila kita memberi kita akan lebih banyak lagi menerima. Bukan hanya didasari dgn wang ringgit tapi, semua benda.

Bagi saya apa juga yang telah terjadi dibelakang dan yang sedang terjadi mahupun yang bakal terjadi di masa akan datang, aku percaya yang aku mampu mengatasi segala sesuatu. Sebab yang maha ESA tdk pernah meninggalkan anak2Nya. Kadang kala aku terfikir yang aku ne BODOH sebab terlalu ikutkan perasaan. Dan terlalu khuatir dgn kehidupan ini. Well nobody perfect.. Dan ini sebagai pengajaran untuk aku lebih bertekun dan bertahan sambil menghandalkan Tuhan yang maha kuasa.

Today, i have nothing to say. Only one words "THANKFUL" thank you Lord for always loves me. Thank you for all of the reminder that u keep put in my heart.


*** BERSYUKUR lah dalam segala hal.




loves,
LC

No comments:

Post a Comment